* Час вказано для регіону: Україна, Миколаїв
7 500 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону України "Про захист прав споживачів». • Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. • Умови повернення для товарів належної якості Згідно з чинним законодавством, Ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо: - товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем (подряпин, відколів, потертостей тощо) - товар упакований і повністю збережене фабричне пакування - збережені всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. • Умови повернення та обміну Статтею 9 чинного Закону України "Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст.. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.ін.) • Умови повернення коштів для товарів належної якості Повернення коштів за товар належної якості здійснюється після отримання товару від покупця та огляду товару – не пізніше ніж протягом 3 днів. • Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 року № 172). Доставлення у разі повернення товару належної якості сплачує покупець. Доставлення у разі повернення товару неналежної якості сплачує продавець. Якщо у Вас виникли додаткові питання з повернення чи обміну товарів, Ви можете їх задати, зателефонувавши за номером +380 (68) 189-82-71, Або написати нам на пошту agrotorg.k@gmail.com Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Вживаний
Наскільки вам зручно на сайті?